بهترین اپلیکیشن‌های موبایل رژیم کتوژنیک در سال 2021

img
img
img
img
shape
shape
اپلیکیشن رژیم کتوژنیک

دسته بندی : رژیم درمانی
زمان انتشار : 1399/10/07
زمان به روز رسانی : 1399/10/07

بهترین اپلیکیشن‌های موبایل رژیم کتوژنیک در سال 2021

رژیم کتوژنیک، بر اساس مصرف بیشتر چربی‌ها و کاهش مصرف کربوهیدرات‌هاست که بدن شما را وارد حالتی به نام کتوز می‌کند. طی کتوز، بدن شما چربی‌ها را به ترکیباتی به نام کتون تبدیل کرده و سپس از این ترکیب به عنوان سوخت اولیه‌ی سلولی استفاده می‌کند.

چالش اصلی در رژیم کتوژنیک، داشتن یک تعادل غذایی و انتخاب مواد غذایی مناسب است. تکنولوژی در این امر، به کمک ما آمده است.

ما بهترین اپلیکیشن‌های مربوط به رژیم کتوژنیک را بر اساس محتوا، میزان قابل اعتماد بودن و نیز رضایت کاربران انتخاب کرده‌ایم که در این مقاله آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

 

Keto Diet Tracker

به شما کمک می‌کند تا به اهدافی که در این رژیم برای خود تعیین کرده‌اید، برسید. به شما پیشنهاد‌های غذایی روزانه می‌دهد و همچنین لیست خریدتان را بر اساس رژیم کتوژنیک، برای شما تنظیم می‌کند.

 

Total Keto Diet

دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید! این برنامه میزان کالری مصرفی روزانه‌تان را اندازه‌گیری می‌کند تا مطمئن شوید که رژیمتان را به درستی اجرا می‌کنید. به علاوه، دستورات غذایی مورد علاقه‌ی شما را بر اساس رژیم کتوژنیک به شما ارائه می‌دهد. این برنامه برای افراد مبتدی، نکات آموزشی و راهنما در نظر گرفته است که بتوانند به بهترین شکل رژیم بگیرند.

 

KetoDiet

این اپلیکیشن مختص گوشی‌های آیفون است. KetoDiet به شما کمک می‌کند که تمام ابعاد رژیم کتوژنیک را رعایت کنید؛ مثل دستور‌های غذایی مورد علاقه‌تان، اندازه‌گیری و ثبت اطلاعات مربوط به سلامتی شما.

این اپلیکیشن دقیقا به شما نشان می‌دهد که چقدر در مسیر رژیم قرار دارید. به علاوه اخبار و مستندات علمی فراوانی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا دانشتان را درباره‌ی رژیم کتوژنیک بالا ببرید.

 

Senza

این اپلیکیشن مختص گوشی‌های آیفون است.

داشتن یک رژیم غذایی پایدار و ثابت معمولا دشوار است. ممکن است در یک مهمانی باشید و ندانید که کدام غذاها با رژیم شما همخوانی دارند. برنامه‌ی Senza به شما کمک می‌کند که در هر زمانی، بدانید کدام غذاها با رژیم شما در تناسب اند. به علاوه این برنامه، مجهز به سیستمی به نام بایوسنس است که از طریق ارزیابی بوی ناشی از متابولیسم کتون‌ها در بازدمتان، می‎‌تواند به شما بگوید که آیا در حالت کتوز قرار دارید یا خیر.

 

Lifesum

این برنامه برای اجرای تمامی انواع رژیم‌ها، از جمله رژیم کتوژنیک بسیار کاربردی و شناخته شده است. با این اپلیکیشن شما می‌توانید هدف گذاری کنید، میزان کالری مصرفی روزانه‌تان را اندازه بگیرید و همچنین سیر پیشرفت خود را مشاهده کنید.

 

Cronometer

این اپلیکیشن، میزان مصرف کالری، مواد مغذی، مکمل‌ها، ورزش، متابولیسم و سایر فاکتور‌ها را اندازه‌گیری، ثبت و ذخیره می‎‌کند. به علاوه این برنامه مجهز به سیستم بایوسنس هم می‌باشد.

 

Keto diet & Ketgenic recipes

این اپلیکیشن مختص گوشی‌های آیفون است. این اپلیکیشن اطلاعات بسیار مفیدی درباره‌ی انواع مختلف رژیم کتوژنیک(استاندارد، هدفدار، چرخه‌ای) در اختیار شما قرار می‌دهد. از طریق این برنامه شما می‌توانید به انواع دستور‌های غذایی کتو دوست دسترسی داشته باشید.

 

Lazy Keto

یک رژیم کتوژنیک موفق، ممکن است در ابتدا دست نیافتنی به نظر برسد، اما کافی است برنامه‌ی غذایی سازگار با خودتان را پیدا کنید. Lazy Keto می‌تواند به شما کمک کند که رژیم غذایی مناسب خودتان را انتخاب کنید. همچنین از طریق این اپلیکیشن، می‌توانید با دستور‌های غذایی مختلفی آشنا شوید. اگر مبتدی هستید و می‌خواهید رژیم کتوژنیک را قدم به قدم پیش ببرید، استفاده از Lazy Keto را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

MacroTracker

اندازه گیری میزان کالری روزانه، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای درک ساز و کار رژیم کتوژنیک است. با این کار شما خواهید دانست که چگونه، با تنظیم رژیم غذاییتان، به حالت کتوز برسید. MacroTracker   با اندازه‌گیری و کنترل میزان مصرف مواد مغذی شما در طول روز، باعث می‌شود رژیم غذاییتان را برای رسیدن به حالت کتوز تغییر دهید. این برنامه، اطلاعات زیادی درباره‌ی انواع غذاها در اختیار شما قرار می‌دهد و مجهز به بارکد اسکنر است. شما می‌توانید با اسکن کردن بارکد روی مواد غذایی موجود در فروشگاه، از تمام اطلاعات تغذیه‌ای آن‌ها آگاه شوید.


اشتراک گذاری:

نظرات

برای ثبت دیدگاه خود ابتدا باید ثبت نام کنید و یا اگر ثبت نام کرده اید باید با نام کاربری خود به سایت ورود کنید.
بالا