فست فودهای لو کرب

img
img
img
img
shape
shape
فست فودهای لو کرب

دسته بندی : دستور غذا
زمان انتشار : 1399/10/28
زمان به روز رسانی : 1399/11/23

چند نوع فست فود که می توانید در رژیم کم کربوهیدرات بخورید!

 

طبیعتا دشوار است که وقتی با دوستانتان به یک رستوران فست فود می روید، به رژیمتان پایبند بمانید. زیرا فست فود ها معمولا پر کبوهیدرات اند؛ مثل پیتزا ها، تورتیلا ها و سایر غذاهای پر کالری.

با این حال، شما گزینه های کم کربوهیدرات هم در اختیار دارید. اکنون چند تا از آنها را به شما معرفی می کنیم:

 

کباب ترکی بدون نان

ساندویچ کباب ترکی بسیار پر کربوهیدرات است. یک ساندویچ کباب ترکی به طور متوسط 100 گرم کربوهیدرات دارد که بخش اعظمی از آن مربوط به نان آن است. اگر کباب ترکی را به صورت پرسی سفارش دهید، کربوهیدرات حذف خواهد شد. شما می توانید هر ساندویچ دیگری را به صورت پرسی، به شکل سالاد و به همراه روغن زیتون سفارش دهید. مثل ساندویچ مرغ، بوقلمون، رست بیف و... .

 

قهوه یا چای به همراه خامه

قهوه و چای نوشیدنی های بدون کربوهیدرات اند. به علاوه مقدار زیادی کافئین دارند که اثرات شگفت انگیزی بر بدن می گذارد‌. مثلا می تواند عملکرد ذهنی و جسمی شما را بهبود بخشد.

شما می توانید قهوه یا چای را به همراه خامه ی هم زده سفارش دهید‌. خامه ی همزده کربوهیدرات خیلی کمی(در حد نیم گرم) دارد. به علاوه افزودن خامه به چای یا قهوه تان انرژی بیشتری به شما می بخشد. بعضی از کافه ها قهوه را به همراه شیر بادام هم سرو می کنند که باز هم انتخاب خوبی است.

 

همبرگر پیچیده شده در کاهو

به جای همبرگر پیچیده شده در نان، همبرگر با کاهو بخورید. این غذا شامل مقادیر زیادی پروتئین و مقدار خیلی کمی کربوهیدرات است و در هر رستورانی قابل دسترسی است. می توانید به ساندویچتان، طبق سلیقه ی خود، گوجه، بیکن، پیاز، سس کم کربوهیدرات و پنیر هم اضافه کنید.

 

سالاد سزار

گاهی یک انتخاب ساده، می توانید بسیار خوشمزه و دلپذیر باشد. یکی از خوشمزه‌ترین ومحبوبترین سالاد‌های امروزی سالاد سزار است. شکی نیست که سالاد تهیه شده با مرغ کباب شده و کاهو بسیار سالم و البته سبک است. اما واقعیت این است که داخل این سالاد خوشمزه تکه‌های نان تست سرخ شده، روغن، پنیر پارمسان و سس نیز وجود دارد و یک غذای کامل است. فقط نکته مهم این است که از نان های سرخ شده داخل سالاد سزار استفاده نکنید.

 


اشتراک گذاری:

نظرات

برای ثبت دیدگاه خود ابتدا باید ثبت نام کنید و یا اگر ثبت نام کرده اید باید با نام کاربری خود به سایت ورود کنید.
بالا